۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

اعترافات مخملی

می گویند در تاریخ صدر اسلام یکی از خلفا از مردمان پرسید: اگر من از راه راست منحرف شدم چه می کنید؟ یکی از اصحاب گفت: با همین شمشیر راست ات می کنیم. احتمالا این روزها باید محمود را هم راست کرد.
حضرت علی :روز عدالت بر ظالم سخت تر است از روز ظلم بر مظلوم
باز هم حضرت علی می فرمایند احمق ترین مردم کسی است که که عیب های مردم را بنگرد و بد شمرد سپس آنها را برای خود بپسندد محمود نماد کامل چنین کسی است کسی که عیب ها مردم را می گوید و خود را از آنها مبرا می داند در حالی که به آنها عمل می کند
البته از نظر من این روزها احمق ترین مردم کسی است که اعترافات به زور گرفته شده از ابطحی و عطریانفر را باور کند .
کاریکاتور : نیک آهنگ کوثر
راستی فردا ساعت 6 تا 8 ونک -ولیعصر تجمع میکنیم... چهارشنبه جلوی مجلس... اخبار بیشتر رو از ناخنک
بخونید

۲ نظر:

مهرداد گفت...

بسیار خوشحالم کردین که به وبلاگم سر زدین و نظر دادین.خوشحالم که هم مدرسه ای خوش فکری مثل شما رو تو اینترنت پیدا کردم.

ایران من گفت...

ممنون از لینکت...
احمق ها هم باور نکردند