۱۳۸۸ آبان ۱۶, شنبه

تحریف

این روزها خیلی ها مفسر دین و از این جور چیزها شده اند تکانشان هم دهی به اندازه پلنگ صورتی هم نمی فهمند و دم از اسلام ی می زنند که خودشان عکس آن عمل می کنند. بررسی کنید می بینید که فرق اسلامی که این روزها به خوردمان می دهند با اسلام ی که در زمان پیامبر قصد عرضه کردن داشتند تفاوت هایی هست از اوباما تا محمود. مثلا چرا واقعا اسلام حقیقی می گوید : نانت را خودت بخور حرفت را هم خودت بزن و فقط من برای اینم که تو به این حق برسی در حالی که اسلام دروغین می گوید : تو نانت را بیاور به ما بده و ما قسمتی از آن را جلوی تو می اندازیم و تو حرف بزن ولی آن حرفی را که ما می گوییم این اسلام مثال کامل جامعه ماست. تفاوت اسلام واقعی را مثلا با دموکراسی ببینید دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن نانت را من میخورم یا فاشیسم می گوید : رفیق نانت را من میخورم حرفت را هم من میزنم و تو فقط برای من کف بزن راستی یک سوال کسانی خودشان در جریان اتفاقات 13 آبان بودند وقتی خالی بندی های و طنزهای خبری صدا و سیما را می شنود کجای بدنشان یک جوری می شود؟؟

هیچ نظری موجود نیست: